تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
کد خبر : 46319

با صدور پیامی

مدیرعامل بانک سپه فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت

دکتر آیت اله ابراهیمی مدیر‌عامل بانک سپه، با صدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت. بسم الله الرحمن الرحیم دفاع مقدس نام‌آشناترین واژه در قاموس حماسه‌‏های عزت‌آفرین ایران اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم است. حدیث هشت سال حماسه‌، رشادت‌ و از خود‌گذشتگی‌ فرزندان برومندِ میهن اسلامی که تا همیشه در

دکتر آیت اله ابراهیمی مدیر‌عامل بانک سپه، با صدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.
مدیرعامل بانک سپه فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس نام‌آشناترین واژه در قاموس حماسه‌‏های عزت‌آفرین ایران اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار این مرز و بوم است. حدیث هشت سال حماسه‌، رشادت‌ و از خود‌گذشتگی‌ فرزندان برومندِ میهن اسلامی که تا همیشه در تاریخ جاودان خواهد ماند.

دفاع مقدس حکایت ماندگار رشادت و دلاوری شهیدان و شاهدانی است که با ایستادن بر قله‌های بلند شهامت و شرافت، تاریخ‌ساز شدند و در راه دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان، مرزهای شجاعت و ایثار را درنوردیدند.

آری، امنیت و آرامش امروز کشور مرهون مجاهدت‌های سربازان بی ادعا و رزمندگان با ایمانی است که با عزمی راسخ و اراده‌ای استوار با تاسی از مکتب عاشورا و بذل جان خویش، عزت و اقتدار را به ارمغان آوردند و پیام‌آور آزادگی و رهایی از قیود دنیوی بودند.

تقارن هفته دفاع مقدّس با ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را فرصتی مغتنم شمرده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر ایران اسلامی، فرا رسیدن ۳۱ شهریور‌ماه، آغاز چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدّس را به تمامی رزمندگان، ایثارگران، خانواده‌های معزز شهدا و یادگاران دوران دفاع مقدّس، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت، سربلندی و توفیقات روزافزون این عزیزان را از پیشگاه ایزد منان مسالت دارم.

 

آیت اله ابراهیمی

مدیرعامل بانک سپه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.