تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶
کد خبر : 44645

مدیرعامل فولاد خوزستان:بیشترین محدودیت تامین برق برای صنعت فولاد است

   امین ابراهیمی،عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در شرایط کنونی بیشترین محدودیت تامین برق برای صنعت فولاد است و تنها ۹درصد از کل انرژی مختص صنعت فولاد می باشد و این روند مدیریت به صورت ناعادلانه تقسیم بندی شده است. مدیرعامل فولاد خوزستان افزود: برتری صادرات

 

 امین ابراهیمی،عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در شرایط کنونی بیشترین محدودیت تامین برق برای صنعت فولاد است و تنها ۹درصد از کل انرژی مختص صنعت فولاد می باشد و این روند مدیریت به صورت ناعادلانه تقسیم بندی شده است.

مدیرعامل فولاد خوزستان افزود: برتری صادرات کشور ما صادرات فولاد میانی است که با اتکا بر آن تا با ناترازی برابرنشویم.نخست باید تعریفی که از خام فروشی ارایه شده است را تغییر دهیم تا خدشه ای به این حیطه وارد نشود.

وی تصریح کرد: غیر از دشواری های مطرح شده؛ مشکلات دیگری از جمله اختلاف ارز نیما و آزاد، کارت‌های اجاره‌ای بازرگانی و سیاست‌های صادراتی آسیب های بزرگی به تولیدکنندگان وارد کرده است.

عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران خاطرنشان کرد:در حال حاضر بهره وری نیروگاه های ما ۴۰درصد می باشد که برای حل این مشکل نیازمند مدیریت مصرف صحیح می باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.