تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
کد خبر : 37189

فراز و فرود “فراز” نرم‌افزار موفق بانک ایران زمین

فراز و فرود “فراز” نرم‌افزار موفق بانک ایران زمین

مسعود ارادتمند تاکید بر بهره وری بیشتر، ایجاد تجربه‌ای متفاوت و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده، مهم‌ترین علتی است که یک سیستم نوین بانکداری می‌تواند به لطف آن، نام نوینی را برای خود ارمغان آورد. بانک ایران زمین در این حوزه مفتخر است به عنوان یکی از سکانداران بانکداری الکترونیک از رشد ۳۶ درصدی کاربران

مسعود ارادتمند

تاکید بر بهره وری بیشتر، ایجاد تجربه‌ای متفاوت و افزایش کیفیت خدمات ارائه شده، مهم‌ترین علتی است که یک سیستم نوین بانکداری می‌تواند به لطف آن، نام نوینی را برای خود ارمغان آورد. بانک ایران زمین در این حوزه مفتخر است به عنوان یکی از سکانداران بانکداری الکترونیک از رشد ۳۶ درصدی کاربران خود خبر دهد.

این بانک با ارائه سرویس های خاص به مشتریان و ایجاد اکوسیستمی امن و پایدار، سکویی برای ارائه خدمات در سریع‌ترین و باکیفیت‌ترین حالت ممکن را بنا نهاد است. سکویی که به لطف استفاده از هوش مصنوعی و داده کاوی اطلاعات مشتریان، خدماتی متناسب با نیاز آنان را به هر مشتری، ارائه کرده و امکان این را می دهد تا مشتریان علاوه بر دسترسی به خدمات گسترده بانکی، این قدرت را داشته باشند که با ادغام تمامی اطلاعات مالی و بانکی خود، شمایی تمام قد از وضعیت مالی خود را در اختیار داشته باشند.

این بانک در راستای تحقق شعار خود با عنوان بانک ایران زمین، بانک دیجیتال در طول این سال‌ها، تمام تلاش خود را بر این اصل نهاده که آخرین متدهای فناور و به روز را در حوزه فناوری اطلاعات به کار گیرد و بهترین و متمایزترین نوع از خدمات را به مشتریان خود تقدیم کند.

بانک ایران زمین در همراه بانک فراز، با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی در جهت احراز هویت مشتریان خود گام برداشته تا مشتریان بتوانند بدون مراجعه به شعب حضوری و با استفاده از همراه بانک فراز، ضمن افتتاح حساب به صورت آنلاین، امور بانکی خود را نیز در کمترین زمان و به آسان ترین شیوه ممکن پیش ببرند.

سرویس امضای دیجیتال همراه بانک فراز که از دیگر خدمات بانک ایران زمین در حوزه بانکداری دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی است، به کاربران کمک می‌کند تا پس از ثبت امضای خود از طریق هوش مصنوعی، مورد راستی آزمایی قرار گیرند و با دریافت تایید از سوی سیستم، مجوز استفاده از خدمات را دریافت کنند. به این ترتیب، تنها کاربران گرانقدر بانک ایران زمین توانایی استفاده از خدمات بانکی همراه بانک فراز را خواهند داشت و با توجه به وجود این مجوز امنیتی، افرادی غیر از کاربران، توانایی استفاده از خدمات بانکی را نخواهند داشت.

اکو سیستم خاصی که در همراه بانک فراز تعبیه شده است، با کمک به مشتریان بانک، نیازهای مشتریان را بررسی کرده و بر اساس نوع درخواست مشتریان، خدمات مورد نیاز آن‌ها را ارائه خواهد کرد. این اکو سیستم به مرور زمان و پس از تجزیه و تحلیل درخواست‌های متعدد کاربران، ضمن آشنایی با سلایق، رفتار و خواسته‌های مشتریان، سبک زندگی آن‎‌ها را مورد بررسی قرار داده و خدمات خاص و جدیدی را به آن‌ها ارائه خواهد داد. این موضوع مسیری به جز تقویت تکنولوژی هوش مصنوعی در زمینه بانکداری الکترونیکی ندارد. مسیری که متخصصان و کارشناسان بانک ایران زمین مفتخر به طی کردن آن هستند و در آینده‌ای نه چندان دور، شاهد ارائه فرصت‌ها و امکانات جدیدی در همراه بانک همیشه فعال فراز خواهیم بود. این تلاش شبانه روزی متخصصان بانک ایران زمین، رشد ۶۸ درصدی تراکنش های بانکداری دیجیتال  در سال ۱۴۰۱ را برای همراه بانک فراز ارمغان آورده بود و امید است این مسیر، با قدرتی بیشتر از گذشته، ادامه یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.