ادامه محبوبیت بانک شهر در میان شهروندان و مشتریان شبکه بانکی
بانک شهر همانند سال های گذشته به انتخاب شهروندان و مشتریان شبکه بانکی در میان ۵ بانک محبوب کشور قرار گرفت. به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ،در ششمین جشنواره سالانه “بانک محبوب من” که باهدف اعتلای سطح کیفی خدمات بانکداری و بهبود ارتباط مردم با بانکها و مؤسسات مالی با شعار
بانک شهر همانند سال های گذشته به انتخاب شهروندان و مشتریان شبکه بانکی در میان ۵ بانک محبوب کشور قرار گرفت.
به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ،در ششمین جشنواره سالانه “بانک محبوب من” که باهدف اعتلای سطح کیفی خدمات بانکداری و بهبود ارتباط مردم با بانکها و مؤسسات مالی با شعار تصویر سازمانی برتر برگزار شد، بانک شهر همانند دوره های قبل در میان ۵ بانک محبوب کشور قرار گرفت.
در این جشنواره حدود ۱۴۰ هزار نفر از شهروندان و مشتریان شبکه بانکی نظر خود را درمورد محبوبترین بانک کشور اعلام کردند که بانک شهر به عنوان یکی از ۵ بانک محبوب کشور معرفی شد.
جشنواره «بانک محبوب من» هرسال به منظور انتخاب محبوبترین بانک ایران برگزار میشود و هدف آن، کمک به ارتقای خدمترسانی بانکها از طریق ارائه تحلیلهای دقیق از نظرات مشتریان شبکهی بانکی و ایجاد فضای رقابتی سالم بین آنهاست. ششمین دوره این جشنواره نیز، با رتبه بندی ۳۱ بانک کشور به لحاظ محبوبیت با تعریف متغیر تصویر سازمانی و امتیازدهی مشتریان به بانک اصلی خود برگزار شد.
ایجاد فرصتی برای نظر دادن مشتریان بانکها در خصوص خدمات با یک جامعه آماری بالا، ارتباط بیواسطه میان مدیران ارشد بانکها و مشتریان، افزایش رضایتمندی مشتریان با آگاه کردن مدیران بانکی کشور از نظرات مردم، فرصت بیشتر دیده شدن مشتریان در فرآیندهای تصمیمگیری نظام بانکداری ، ایجاد فضای رقابتی سالم میان بانکهای کشور و … از مهم ترین اهداف برگزاری ششمین جشنواره سالانه “بانک محبوب من” بود.
در این جشنواره حدود ۱۴۰ هزار نفر از شهروندان و مشتریان شبکه بانکی نظر خود را درمورد محبوبترین بانک کشور اعلام کردند که بانک شهر به عنوان یکی از ۵ بانک محبوب کشور معرفی شد.
جشنواره «بانک محبوب من» هرسال به منظور انتخاب محبوبترین بانک ایران برگزار میشود و هدف آن، کمک به ارتقای خدمترسانی بانکها از طریق ارائه تحلیلهای دقیق از نظرات مشتریان شبکهی بانکی و ایجاد فضای رقابتی سالم بین آنهاست. ششمین دوره این جشنواره نیز، با رتبه بندی ۳۱ بانک کشور به لحاظ محبوبیت با تعریف متغیر تصویر سازمانی و امتیازدهی مشتریان به بانک اصلی خود برگزار شد.
ایجاد فرصتی برای نظر دادن مشتریان بانکها در خصوص خدمات با یک جامعه آماری بالا، ارتباط بیواسطه میان مدیران ارشد بانکها و مشتریان، افزایش رضایتمندی مشتریان با آگاه کردن مدیران بانکی کشور از نظرات مردم، فرصت بیشتر دیده شدن مشتریان در فرآیندهای تصمیمگیری نظام بانکداری ، ایجاد فضای رقابتی سالم میان بانکهای کشور و … از مهم ترین اهداف برگزاری ششمین جشنواره سالانه “بانک محبوب من” بود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0